Znajduję najlepszych: Satysfakcja gwarantowana, czyli jak rekrutować Specjalistów ds. Obsługi Klienta?
⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
Rozmowa z ekspertami Grupy Pracuj

Rozwiej swoje wątpliwości!

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!

Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących usług eRecruitment Solutions Sp. z o.o. przez wskazany w formularzu e-mail oraz telefon.

Administratorem danych jest eRecruitment Solutions Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa; zgodę możesz cofnąć w każdym momencie wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@erecruiter.pl.
Informacje marketingowe od eRecruitment Solutions Sp. z o.o. to informacje o produktach i usługach eRecruitment Solutions Sp. z o.o., w szczególności informacje o ofertach handlowych i wydarzeniach organizowanych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o., jak również e-booki, newslettery oraz inne materiały promocyjne. Możesz także otrzymywać zaproszenia do wzięcia udziału w różnych badaniach marketingowych prowadzonych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o., w szczególności w badaniach satysfakcji z usług świadczonych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o. lub innych dotyczących rynku pracy i Human Resources. Profilujemy Twoje preferencje i zainteresowania na zasadach określonych tutaj

 

 

Wypełniając powyższy formularz i klikając w przycisk "Zapisuję się!", wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących usług eRecruitment Solutions Sp. z o.o.,ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, w szczególności: ofert handlowych, e-booków, informacji o wydarzeniach, zaproszeń do udziału w badaniach. Informacje będą przekazywane na wskazany w formularzu e-mail.

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu jest eRecruitment Solutions sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, adres do kontaktu: kontakt@erecruiter.pl. Twoje dane przetwarzamy m.in. w celu nawiązania kontaktu, zapewnienia dostępu testowego do aplikacji eRecruiter oraz w celach marketingowych. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

 

Dział Obsługi Klienta jest wizytówką firmy. To osoby na tych stanowiskach troszczą się o Waszych klientów - odpowiadają na ich pytania, reagują na wątpliwości i skargi. W dużym stopniu to od nich zależy, czy użytkownicy będą powracać do Was po zakup kolejnych produktów i usług oraz polecać je innym. Warto powierzyć tę rolę najlepszym specjalistom.

Jak znaleźć odpowiednich kandydatów do działu Obsługi Klienta? O tym porozmawiamy już 24 czerwca (czwartek) o godzinie 10:00 na kolejnym webinarze z cyklu "Znajduję najlepszych":

Satysfakcja gwarantowana, czyli jak rekrutować Specjalistów ds. Obsługi Klienta?

Naszymi gośćmi będą Marta Marczuk i Rafał Stępień z Grupy Pracuj - prawdziwi specjaliści w zakresie zarządzania zespołami ds. Obsługi Klienta i zatrudniania odpowiednich kandydatów.

Czego dowiesz się z webinaru? 

  • Jakie cechy i kompetencje powinni mieć najlepsi kandydaci? Na co zwracać uwagę w przypadku osób z dużym oraz z małym doświadczeniem? 
  • Jak zaplanować proces rekrutacyjny, który pozwoli nam wyłonić odpowiednich kandydatów?
  • Czy w przypadku tych stanowisk rekrutacje online są dużym wyzwaniem? 
  • Co się kryje za określeniem "Obsługa Klienta na najwyższym poziomie" i czy ta definicja różni się w zależności od wielkości firmy czy branży?

Nie zabraknie wskazówek i praktycznych porad z życia wziętych. Zapisz się już dziś i dołącz do nas podczas webinaru. Będzie to świetna okazja, aby zadać nurtujące Cię pytania 🙂

 

Nasi eksperci:

Rafał Stępień i Marta Marczuk, Grupa Pracuj

 

Rafał Stępień - Menadżer Zespołu Customer Care z ponad osiemnastoletnim doświadczeniem w Obsłudze Klienta.

Do jego głównych odpowiedzialności należy zapewnienie najwyższej jakości Obsługi Klientów w obszarze posprzedażowej realizacji usług, w tym m. in. publikacji ogłoszeń, dopasowania wyników wyszukiwania ofert pracy, a także spersonalizowanych szat graficznych. Odpowiedzialny za proces rekrutacji i onboardingu w Dziale Customer Care.

 

Marta Marczuk - Koordynatorka Zespołu Obsługi Klienta, która całe swoje zawodowe życie związała z tą branżą.

Pierwsze kroki stawiała w bezpośredniej obsłudze jako Doradca Klienta, a później Zastępca Kierownika Sklepu. Z Grupą Pracuj jest związana od ponad 7 lat, a w Dziale Customer Care przeszła niemal całą ścieżkę kariery. Obecnie koordynuje pracę Zespołu Obsługi Klienta i zarządza projektami mającymi na celu budowanie pozytywnych doświadczeń wśród Klientów.

Agenda spotkania:

10.00 - 11.10 Część 1: Rozmowa z ekspertami
Satysfakcja gwarantowana, czyli jak rekrutować Specjalistów ds. Obsługi Klienta?
11.10 - 11.30 Część 2: Sesja pytań do eksperta
Rozwiej swoje wątpliwości!