Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!
Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących usług eRecruitment Solutions Sp. z o.o. przez wskazany w formularzu e-mail oraz telefon.
Administratorem danych jest eRecruitment Solutions Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa; zgodę możesz cofnąć w każdym momencie wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@erecruiter.pl.
Informacje marketingowe od eRecruitment Solutions Sp. z o.o. to informacje o produktach i usługach eRecruitment Solutions Sp. z o.o., w szczególności informacje o ofertach handlowych i wydarzeniach organizowanych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o., jak również e-booki, newslettery oraz inne materiały promocyjne. Możesz także otrzymywać zaproszenia do wzięcia udziału w różnych badaniach marketingowych prowadzonych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o., w szczególności w badaniach satysfakcji z usług świadczonych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o. lub innych dotyczących rynku pracy i Human Resources. Profilujemy Twoje preferencje i zainteresowania na zasadach określonych tutaj
"Jesteśmy jednym z rynkowych liderów, wyznaczamy branżowe trendy oraz zapewniamy możliwość dynamicznego rozwoju" 🤔
Taki opis możesz przeczytać w wielu ogłoszeniach rekrutacyjnych oraz zakładkach typu "O nas" lub "Kariera". Jest tylko jeden problem - tak naprawdę to "wata marketingowa", która niewiele mówi o firmie jako pracodawcy.
Chcesz wiedzieć, jak odzwierciedlić w słowach biznesowe DNA swojej firmy? Dołącz na kolejny webinar z copywritingu w HR z Filipem Nocnym, gdzie pokażemy:
Gwarantujemy dynamiczne tempo, świetną interakcję z prowadzącym oraz przede wszystkim pakiet konkretnych przykładów oraz sprawdzonych technik redakcyjnych gotowych do natychmiastowego wykorzystania.
A zatem...
Filip Nocny - Copywriter, Trener Copywritingu, Strateg Komunikacji
Tworzy teksty, które promują, sprzedają oraz zapewniają przewagę od pierwszej litery do ostatniej kropki. Zrealizował ponad 500 projektów dla gigantów i MŚP. Jako trener copywritingu od 2011 roku prowadzi szkolenia z pisania tekstów marketingowych, po których uczestnicy natychmiast wykorzystują nową wiedzę w praktyce.