Bądź pierwszy! Zapisz się już dziś!
Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących usług eRecruitment Solutions Sp. z o.o. przez wskazany w formularzu e-mail oraz telefon.
Administratorem danych jest eRecruitment Solutions Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa; zgodę możesz cofnąć w każdym momencie wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@erecruiter.pl.
Informacje marketingowe od eRecruitment Solutions Sp. z o.o. to informacje o produktach i usługach eRecruitment Solutions Sp. z o.o., w szczególności informacje o ofertach handlowych i wydarzeniach organizowanych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o., jak również e-booki, newslettery oraz inne materiały promocyjne. Możesz także otrzymywać zaproszenia do wzięcia udziału w różnych badaniach marketingowych prowadzonych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o., w szczególności w badaniach satysfakcji z usług świadczonych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o. lub innych dotyczących rynku pracy i Human Resources. Profilujemy Twoje preferencje i zainteresowania na zasadach określonych tutaj
Złotym standardem w badaniu kompetencji i znajdowaniu najlepszych talentów jest Assessment Center – obserwacja zachowania kandydatów w realnych sytuacjach. Alternatywą dla tej metody mogą być jednak symulacje komputerowe, które dodatkowo pozwalają na ograniczenie kosztów. Porozmawiamy o nich z naszymi ekspertami: Filipem Tomaszewskim i Tobiaszem Narynieckim z Competence Game, które jest parterem eRecruiter HR Marketplace.
Zagadnienia, które poruszymy na webinarze:
Filip Tomaszewski:
Partner zarządzający i współzałożyciel Pracowni Gier Szkoleniowych, Experience Corner oraz Competence Game.
Trener i konsultant wykorzystujący metodę gier i symulacji w rozwijaniu i diagnozowaniu kluczowych kompetencji miękkich. Socjolog, współtwórca gier biznesowych nagrodzonych w międzynarodowych konkursach projektowania gier. Od kilkunastu lat prowadzi treningi i warsztaty rozwijające kompetencje biznesowe. Przedsiębiorca, współzałożyciel Pracowni Gier Szkoleniowych. Doświadczenie zarządzania sprzedażą i finansami wykorzystuje w treningach biznesowych dotyczących biznesowych i finansowych aspektów działania organizacji.
Tobiasz Naryniecki:
Zajmuje się wpływem cyfrowych technologii, rewolucjonizujących procesy organizacyjne, na dobrostan pracowników. W tym obszarze najbliższym mu tematem jest odbiór gier stosowanych do pomiaru i rozwoju kompetencji. Jest psychologiem, coachem i trenerem. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją we wspieraniu rozwoju osobowości. Rozwój naukowy kontynuuje w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UW, gdzie pisze doktorat u dr hab. Mirosławy Huflejt-Łukasik. Bada, jak stosowanie gier w rekrutacjach jest odbierane przez kandydatów. Pełni rolę kierownika projektu w Competence Game, spółce związanej z Pracownią Gier Szkoleniowych, skupionej na tworzeniu gier stosowanych do pomiaru kompetencji w rekrutacjach i w działaniach rozwojowych. Ukończył studia podyplomowe „Entrepreneurial and intrapreneurial project management” na Sorbonne Université. Pragnie coraz lepiej przekuwać aktualną wiedzę naukową w praktykę stosowaną w organizacjach.