eRecruiter Lab: 5 obowiązkowych lekcji dla HR-u!

Zapisz się na kurs i dowiedz się jak słowem "uwieść" kandydata!

 

Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących usług eRecruitment Solutions Sp. z o.o. przez wskazany w formularzu e-mail oraz telefon.

Administratorem danych jest eRecruitment Solutions Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa; zgodę możesz cofnąć w każdym momencie wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@erecruiter.pl.
Informacje marketingowe od eRecruitment Solutions Sp. z o.o. to informacje o produktach i usługach eRecruitment Solutions Sp. z o.o., w szczególności informacje o ofertach handlowych i wydarzeniach organizowanych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o., jak również e-booki, newslettery oraz inne materiały promocyjne. Możesz także otrzymywać zaproszenia do wzięcia udziału w różnych badaniach marketingowych prowadzonych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o., w szczególności w badaniach satysfakcji z usług świadczonych przez eRecruitment Solutions Sp. z o.o. lub innych dotyczących rynku pracy i Human Resources. Profilujemy Twoje preferencje i zainteresowania na zasadach określonych tutaj

 

 

Wypełniając powyższy formularz i klikając w przycisk "Zapisuję się!", wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących usług eRecruitment Solutions Sp. z o.o.,ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, w szczególności: ofert handlowych, e-booków, informacji o wydarzeniach, zaproszeń do udziału w badaniach. Informacje będą przekazywane na wskazany w formularzu e-mail lub telefon.

Administratorem Twoich danych jest eRecruitment Solutions Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa. Zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych możesz cofnąć w każdym momencie wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@erecruiter.pl. Więcej informacji o tym, jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz tutaj.

 

Czy copywriting ma coś wspólnego z HR i EB? Więcej niż mogłoby Ci się wydawać! Odpowiednio przygotowane treści są nie tylko kluczem do sukcesu wspierającym pozyskiwanie kandydatów, ale mają także ogromny wpływ na wizerunek organizacji. O tym jak odzwierciedlić biznesowe DNA przy użyciu słów i jakie są najlepsze praktyki o których warto pamiętać, pisząc do kandydata - w 5 krótkich, ale pełnych merytoryki lekcjach, opowie nasz ekspert Filip Nocny.

Dlaczego warto?

Nie musisz rezerwować konkretnego dnia ani godziny żeby wziąć udział w kursie 😊 Wystarczy, że wypełnisz formularz i otrzymasz od nas serię wiadomości - z których o dowolnej porze przejdziesz do lekcji, która Cię interesuje. Sięgnięcie po wiedzę nigdy nie było łatwiejsze!

Ważne! Jeśli ukończysz wszystkie lekcje otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę w zakresie HR-owego copywritingu!

Czego dowiesz się biorąc udział w eRecruiter Lab?

  • Jak stworzyć ogłoszenie o pracy, które nie tylko zainteresuje, ale sprawi, że kandydat zaaplikuje?
  • Jak powinien wyglądać formularz aplikacyjny, który naprawdę konwertuje?
  • Jak zmienić "korpo-gadkę" w przyjazne zrozumiałe dla kandydata treści w zakładce kariera?
  • Jak budować profesjonalny wizerunek i wzorowe relacje z kandydatami, za pośrednictwem wiadomości e-mail?
  • Jak pisać treści, które współpracują z okiem odbiorcy i przykuwają uwagę?

Bądź pierwszy! Zapisz się już dziś!

Warsztat poprowadzi:

Filip Nocny
Strateg komunikacji, SEO Content Manager, Copywriter, trener

SEO Content Manager, strateg komunikacji oraz autor wielu zintegrowanych kampanii marketingowych. Aktywny Copywriter – jego wizytówką jest ponad 250 projektów WWW, dziesiątki haseł reklamowych oraz wiele scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych. Bazuje na specjalistycznej wiedzy w zakresie zaawansowanych technik redakcyjnych. https://filipnocny.pl/

 

W trakcie kursu zapewni Uczestnikom praktyczną wiedzę oraz przydatne narzędzia gotowe do natychmiastowego wykorzystania w codziennej pracy. A to wszystko z zachowaniem wysokiego poziom merytorycznego, przyjaznego sposobu przekazywania specjalistycznej wiedzy, dynamicznego tempa i sympatycznej atmosfery. W swoim trenerskim portfolio posiada marki takie jak: IKEA, OBI, GIACOMO CONTI, PZU S.A, PKO TFI, Kompania Piwowarska, Medicover, Mangata Holding, Comarch, HIPP, CH BECK.

 

Zawartość kursu:

Lekcja 1: Ogłoszenie o pracy od A do Z
Sprawdzone techniki Copywritingu
Lekcja 2: Formularze rekrutacyjne krok po kroku
Słowem? Konwersja!
Lekcja 3: Employer Branding na przykładzie zakładki kariera
Korpo-gadka vs. przyjazna interakcja z kandydatem

Lekcja 4: E-mail experience
Komunikacja w rekrutacji
Lekcja 5: SEO Employer Branding
Szybka lekcja SEO dla działu HR 

Opinie uczestników:

Ogromna dawka konkretnych informacji poparta przykładami! Filip podkreśla, co jest ważne dla kandydata i w jaki sposób firmy na danym etapie powinny o to zadbać. Myślę, że po całym kursie każdy będzie miał pełen pakiet wiedzy a chęci do przeanalizowania dotychczasowych działań i ewentualnych zmian pojawią się równie szybko 😊Cieszę się bardzo, że udało Wam się zorganizować kurs (i to za DARMO!!!) w tej tematyce, bo od teraz już każdy ma szansę na budowanie pozytywnego wizerunku wśród kandydatów! Dzięki dla całego zespołu eRecruiter! - Magdalena Rylska-Niedbalska, Specjalista ds. Sourcingu i Analiz Rynku Pracy w firmie NEUCA

 

Kurs dla rekruterów to był strzał w dziesiątkę! Jestem osobą początkującą i dla mnie był to elementarz dobrego rekrutera. Bardzo dokładnie przejrzałam wszystkie lekcje i doszłam do wniosku, że informacje w nich zawarte są rzetelne, niezwykle istotne w procesie rekrutacji i co najważniejsze, odwołują się do nowoczesnych rozwiązań. Myślę tu szczególnie o języku, jakiego powinien używać rekruter w procesie przyjmowania osób do pracy, jak się ma on z tymi osobami porozumiewać. Dawniej np. uczono, by pisać długimi zdaniami, im dłuższe, tym lepiej, a tu okazuje się, że takie kolosy są niezrozumiałe dla przeciętnego odbiorcy! Dziękuję Panu Prelegentowi i całej Państwa Grupie! Bardzo mi się to przydało! -  Pani Renata, firma BPO NETWORK