Podcast: Kiedy kandydat jest klientem - jak o doświadczenia rekrutacyjne dbają IKEA i Media Markt?

Spodobał Ci się nasz podcast? Wypełnij formularz i bądź informowany o nowych materiałach!

 

 

Wypełniając powyższy formularz i klikając w przycisk "Zapisz mnie", wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących usług eRecruitment Solutions Sp. z o.o.,ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, w szczególności: ofert handlowych, e-booków, informacji o wydarzeniach, zaproszeń do udziału w badaniach. Informacje będą przekazywane na wskazany w formularzu e-mail.

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu jest eRecruitment Solutions sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, adres do kontaktu: kontakt@erecruiter.pl. Twoje dane przetwarzamy m.in. w celu nawiązania kontaktu, zapewnienia dostępu testowego do aplikacji eRecruiter oraz w celach marketingowych. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

 

Dlaczego kandydatów należy traktować na równi z klientami? Zapytaliśmy
o to Pawła Bechcińskiego z IKEA i Magdalenę Morgaś z Media Markt. W naszym najnowszym podcaście opowiedzą o tym jakie są ich sposoby na sprostanie temu wyzwaniu i jakie rozwiązania warto wdrożyć
w swojej organizacji.

Nasi goście:

  • Zdradzą, jak znajdują pracowników o "wspólnym mianowniku" i jak wygląda proces komunikacji z kandydatem
    w zależności od stanowiska, na jakie aplikuje.
  • Opowiedzą jak w procesach rekrutacyjnych radzić sobie z faktem, że kandydat, to nikt inny jak klient  i co zrobić żeby wywrzeć pierwsze dobre wrażenie.
  • Podzielą się z nami swoimi sposobami, na zaangażowanie zespołu do przeprowadzenia ciekawej i przyciągającej kampanii employer brandingowej. 

Nasi goście:

wpływasz pozytywnieMagdalena Morgaś - PO kierownika działu rekrutacji i budowy marki pracodawcy
Jest HRowcem z 9-letnim doświadczeniem zawodowym. Wychowała się na rekrutacjach do Centrów Usług Wspólnych, a zdobyte w agencji rekrutacyjnej doświadczenie wykorzystuje od 5 lat w wewnętrznych działach HR w firmach z sektora retail. Uwielbia swoją pracę, w której każdy dzień przynosi nowe niespodzianki.

 

wpływasz pozytywniePaweł Bechciński - People & Culture Manager, IKEA Retail
Z HR-em związany od ponad 10 lat. Karierę rozpoczynał w branży Retail na stanowiskach operacyjnych dla Tommy Hilfiger. Od początku 2018 pracuje w IKEA Retail, gdzie pełni rolę HR Managera - początkowo w kilku warszawskich unitach, a obecnie w Biurze Głównym IKEA Retail w Polsce.