SlideShare a Scribd company logo
1 of 18
Download to read offline
Meritum przyjaznej rekrtuacji
Meritum Bank ICB S.A.
09.04.2014 Drugie spotkanie Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Organizator
Meritum Bank
instytucja finansowa
• Meritum Bank ICB S.A. (wcześniej BWE
S.A.) działa na polskim rynku finansowym
od połowy 1990 roku.
• Realizujemy innowacyjny model
biznesowy bankowości detalicznej
nowej generacji – wykorzystanie
synergii płynącej z połączenia tradycynej
działalności consumer finance,
bankowości internetowej i potencjału sieci
Tesco Finanse.
CONSUMER
FINANCE
E-BANKING
TESCO
FINANSE
SYNERGIA
• Obecnie zatrudniamy blisko 800 pracowników.
• Centrala Banku mieści się w Gdańsku.
• Oddziały zlokalizowane są w 5 największych
polskich aglomeracjach: Warszawa, Poznań,
Trójmiasto, Wrocław, Katowice, Tychy, Zabrze
(aglomeracja śląska).
• Inne kanały dystrybucyjne to: placówki
franczyzowe (ponad 160), pośrednicy finansowi
(około 15 000 punktów obsługi klienta), sieć
sprzedaży ratalnej (około 7 000 sklepów), sieć
Tesco Finanse i eBankowość.
OFERTA
ŚREDNIOZAMOŻNI
KLIENCI INDYWIDUALNI
MIKRO I MAŁE
PRZEDSIĘBIORSTWA
OSOBY
PROWADZĄCE INDYWIDUALNĄ
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
 PRODUKTY DLA FIRM MIKRO
 PRODUKTY DEPOZYTOWE I INWESTYCYJNE
 PLATFORMA E-BANKINGOWA I MOBILNAMOCNE STRONY
System eRecruiter
i Koalicja na rzecz
przyjaznej rekrutacji
System eRecruiter wdrożyliśmy w celu:
Uporządkowania i centralizacji rekrutacji w obliczu wzrostu liczby
procesów rekrutacyjnych (intensywny rozwój Banku).
Uzyskania możliwości szybkiej publikacji ofert pracy w kilku
miejscach jednocześnie.
Zwiększenia efektywności w zarządzaniu aplikacjami i selekcji
Kandydatów.
Usprawnienia komunikacji z Kandydatami i wygenerowania
oszczędności czasu w tym zakresie.
Zwiększenia bezpieczeństwa danych Kandydatów i minimalizacji
ryzyka w zakresie ochrony danych osobowych.
Przystąpiliśmy do Koalicji, ponieważ:
Przywiązujemy szczególną wagę do standardów rekrutacji.
Zdajemy sobie sprawę z wagi informacji zwrotnej w procesie
rekrutacyjnym.
Szanujemy kandydatów na wszystkich etapach rekrutacji.
Chcemy promować dobre praktyki w zakresie rekrutacji na
polskim rynku pracy, na bieżąco podnosimy swoje kwalifikacje.
Wartości Koalicji wpisują się w nasze wyobrażenie o wizerunku
wartościowego pracodawcy i profesjonalnego rekrutera.
Promocja zasad
przyjaznej rekrutacji
w Meritum Banku i jego otoczeniu
Promocja wśród Kandydatów
Zakładka Kariera na stronie Banku, informacje o zasadach
przyjaznej rekrtuacji i opisujące szczegółowo proces rekrutacyjny
(poradnik).
Bieżące działania komunikacyjne w mediach społecznościowych:
Facebook, GoldenLine, LinekdIn.
Blog o oszczędzaniu: przygotowujemy posta na temat przyjaznej
rekrutacji – oszczędzaniu nerwów, czasu i pieniędzy Kandydatów.
W kontakcie telefonicznym z kandydatami, informujemy o tym w
jaki sposób należy przygotować się do udziału w procesie,
zapraszamy do lektury poradników na stronie www.
Promocja wśród pracowników
Skoordynowana akcja e-mailingowa, informująca o przystąpieniu
do Koalicji oraz przedstawiająca wyznawane przez nas zasady
przyjaznej rekrutacji.
Plakaty dotyczące zasad przyjaznej rekrutacji.
Dodatkowy e-mailing do kierowników liniowych, tłumaczący
wagę wysokich standardów w rekrutacji i zawierający treści
poradnikowe dotyczący stosowania zasad przyjaznej rekrutacji w
praktyce.
Szkolenia dla kierowników liniowych.
Przyjazna rekrutacja
Sprawdzające się rozwiązania
Przyjazna strona „Kariera”
Szczegółowe przedstawienie wszystkich etapów procesu
rekrutacyjnego.
Poradnik Kandydata, zawierający praktyczne wskazówki ułatwiające
przygotowanie się do procesu rekrutacyjnego
Relacje z kandydatami
odrzuconymi i budowanie bazy
kandydatów
Utrzymanie standardów komunikacji
Zastosowanie kompletnego cyklu komunikacji z kandydatem.
Udzielenie informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji wszystkim
kandydatom odrzuconym na każdym etapie procesu.
Dostosowanie narzędzia komunikacji do stopnia
zaangażowania kandydata w proces, tj. kandydat odrzucony
po CV – wiadomość e-mail, kandydat odrzucony po spotkaniu –
kontakt telefoniczny.
W przypadku rekrutacji z wykorzystaniem AC, możliwość
konsultacji wyniku rekrutacji kandydata z pracownikiem HR.
Budowanie bazy kandydatów
Uzyskanie zgody kandydata na ponowne wykorzystanie aplikacji
w przyszłych projektach rekrutacyjnych.
Bieżące tagowanie aplikacji, zamieszczanie notatek.
Rzetelna selekcja aplikacji oraz prowadzenie ewidencji
procesów rekrutacyjnych w eRecruiterze.
Dziękujemy za uwagę
Departament ds. Personalnych Meritum Bank ICB S.A. 2014

More Related Content

Similar to Przyjazna rekrutacja w Meritum Bank

Zawody przyszłości
Zawody przyszłościZawody przyszłości
Zawody przyszłościTomasz Hajduk
 
Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w cc
Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w ccSystemy motywacyjne i programy rozwojowe w cc
Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w ccMarcin Dominowski
 
Trendy e-commerce 2017 i opinie ekspertów na ich temat
Trendy e-commerce 2017 i opinie ekspertów na ich tematTrendy e-commerce 2017 i opinie ekspertów na ich temat
Trendy e-commerce 2017 i opinie ekspertów na ich tematConversion
 
Case study marki Kredyt Bank z Albumu Superbrands Polska 2008
Case study marki Kredyt Bank z Albumu Superbrands Polska 2008Case study marki Kredyt Bank z Albumu Superbrands Polska 2008
Case study marki Kredyt Bank z Albumu Superbrands Polska 2008Superbrands Polska
 
Presentation NMS Agency Employer Branding Services 2017
Presentation NMS Agency Employer Branding Services 2017Presentation NMS Agency Employer Branding Services 2017
Presentation NMS Agency Employer Branding Services 2017Aleksander Banach
 
Interactive Agency NMS presentation 2017 Digital recruiting tools
Interactive Agency NMS presentation 2017 Digital recruiting toolsInteractive Agency NMS presentation 2017 Digital recruiting tools
Interactive Agency NMS presentation 2017 Digital recruiting toolsAleksander Banach
 
R2J prezentacja usług professional
R2J prezentacja usług professionalR2J prezentacja usług professional
R2J prezentacja usług professionalAgnieszka Piatkowska
 
Marketing automation dla początkujących - 4 kluczowe kroki przed wdrożeniem
Marketing automation dla początkujących - 4 kluczowe kroki przed wdrożeniemMarketing automation dla początkujących - 4 kluczowe kroki przed wdrożeniem
Marketing automation dla początkujących - 4 kluczowe kroki przed wdrożeniemSquiz Poland
 
ABC Data Marketing_oferta
ABC Data Marketing_ofertaABC Data Marketing_oferta
ABC Data Marketing_ofertaKrzysztof Busz
 
Affiliando - launching affiliate network in Poland - 09 03 2009 IAB Showcas
Affiliando - launching affiliate network in Poland - 09 03 2009 IAB ShowcasAffiliando - launching affiliate network in Poland - 09 03 2009 IAB Showcas
Affiliando - launching affiliate network in Poland - 09 03 2009 IAB ShowcasMarcin Kowalik
 
Aventus Group News Nr 1
Aventus Group News Nr 1Aventus Group News Nr 1
Aventus Group News Nr 1AventusGroup
 
Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróż...
Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróż...Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróż...
Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróż...Furgonetka.pl
 
Management Week by SSWZUW
Management Week by SSWZUWManagement Week by SSWZUW
Management Week by SSWZUWMichaTutko
 

Similar to Przyjazna rekrutacja w Meritum Bank (20)

Zawody przyszłości
Zawody przyszłościZawody przyszłości
Zawody przyszłości
 
Folder Premium Consulting
Folder Premium ConsultingFolder Premium Consulting
Folder Premium Consulting
 
Nest Bank
Nest BankNest Bank
Nest Bank
 
Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w cc
Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w ccSystemy motywacyjne i programy rozwojowe w cc
Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w cc
 
Trendy e-commerce 2017 i opinie ekspertów na ich temat
Trendy e-commerce 2017 i opinie ekspertów na ich tematTrendy e-commerce 2017 i opinie ekspertów na ich temat
Trendy e-commerce 2017 i opinie ekspertów na ich temat
 
2015102120
20151021202015102120
2015102120
 
reInventHR #7
reInventHR #7reInventHR #7
reInventHR #7
 
Case study marki Kredyt Bank z Albumu Superbrands Polska 2008
Case study marki Kredyt Bank z Albumu Superbrands Polska 2008Case study marki Kredyt Bank z Albumu Superbrands Polska 2008
Case study marki Kredyt Bank z Albumu Superbrands Polska 2008
 
Presentation NMS Agency Employer Branding Services 2017
Presentation NMS Agency Employer Branding Services 2017Presentation NMS Agency Employer Branding Services 2017
Presentation NMS Agency Employer Branding Services 2017
 
Interactive Agency NMS presentation 2017 Digital recruiting tools
Interactive Agency NMS presentation 2017 Digital recruiting toolsInteractive Agency NMS presentation 2017 Digital recruiting tools
Interactive Agency NMS presentation 2017 Digital recruiting tools
 
R2J prezentacja usług professional
R2J prezentacja usług professionalR2J prezentacja usług professional
R2J prezentacja usług professional
 
9350 Mini Zagwozdka 1
9350 Mini  Zagwozdka 19350 Mini  Zagwozdka 1
9350 Mini Zagwozdka 1
 
Rola rekomendacji w decyzjach zakupowych
Rola rekomendacji w decyzjach zakupowychRola rekomendacji w decyzjach zakupowych
Rola rekomendacji w decyzjach zakupowych
 
Marketing automation dla początkujących - 4 kluczowe kroki przed wdrożeniem
Marketing automation dla początkujących - 4 kluczowe kroki przed wdrożeniemMarketing automation dla początkujących - 4 kluczowe kroki przed wdrożeniem
Marketing automation dla początkujących - 4 kluczowe kroki przed wdrożeniem
 
Oferta Współpracy z DBMS PL
Oferta Współpracy z DBMS PLOferta Współpracy z DBMS PL
Oferta Współpracy z DBMS PL
 
ABC Data Marketing_oferta
ABC Data Marketing_ofertaABC Data Marketing_oferta
ABC Data Marketing_oferta
 
Affiliando - launching affiliate network in Poland - 09 03 2009 IAB Showcas
Affiliando - launching affiliate network in Poland - 09 03 2009 IAB ShowcasAffiliando - launching affiliate network in Poland - 09 03 2009 IAB Showcas
Affiliando - launching affiliate network in Poland - 09 03 2009 IAB Showcas
 
Aventus Group News Nr 1
Aventus Group News Nr 1Aventus Group News Nr 1
Aventus Group News Nr 1
 
Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróż...
Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróż...Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróż...
Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróż...
 
Management Week by SSWZUW
Management Week by SSWZUWManagement Week by SSWZUW
Management Week by SSWZUW
 

More from eRecruitment Solutions

7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzowaćeRecruitment Solutions
 
Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
Raport z badania "Efektywność rekrutacji" Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
Raport z badania "Efektywność rekrutacji" eRecruitment Solutions
 
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?eRecruitment Solutions
 
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych onlineeRecruitment Solutions
 
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiterPremiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruitereRecruitment Solutions
 
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?eRecruitment Solutions
 
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?eRecruitment Solutions
 
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami? Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami? eRecruitment Solutions
 
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruitereRecruitment Solutions
 
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...eRecruitment Solutions
 
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.eRecruitment Solutions
 
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?eRecruitment Solutions
 
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017eRecruitment Solutions
 
eRecruiter - historia pewnego kandydata
eRecruiter - historia pewnego kandydata eRecruiter - historia pewnego kandydata
eRecruiter - historia pewnego kandydata eRecruitment Solutions
 
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatóweRecruitment Solutions
 
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizowaćHRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizowaćeRecruitment Solutions
 
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study KazarJak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study KazareRecruitment Solutions
 
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?eRecruitment Solutions
 
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?eRecruitment Solutions
 

More from eRecruitment Solutions (20)

7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
 
Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
Raport z badania "Efektywność rekrutacji" Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
 
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
 
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
 
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiterPremiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
 
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
 
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
 
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami? Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
 
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
 
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
 
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
 
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
 
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
 
eRecruiter - historia pewnego kandydata
eRecruiter - historia pewnego kandydata eRecruiter - historia pewnego kandydata
eRecruiter - historia pewnego kandydata
 
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
 
Abc konfiguracja etapów własnych
Abc konfiguracja etapów własnychAbc konfiguracja etapów własnych
Abc konfiguracja etapów własnych
 
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizowaćHRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
 
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study KazarJak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
 
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
 
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
 

Przyjazna rekrutacja w Meritum Bank

  • 1. Meritum przyjaznej rekrtuacji Meritum Bank ICB S.A. 09.04.2014 Drugie spotkanie Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji Organizator
  • 3. • Meritum Bank ICB S.A. (wcześniej BWE S.A.) działa na polskim rynku finansowym od połowy 1990 roku. • Realizujemy innowacyjny model biznesowy bankowości detalicznej nowej generacji – wykorzystanie synergii płynącej z połączenia tradycynej działalności consumer finance, bankowości internetowej i potencjału sieci Tesco Finanse. CONSUMER FINANCE E-BANKING TESCO FINANSE SYNERGIA
  • 4. • Obecnie zatrudniamy blisko 800 pracowników. • Centrala Banku mieści się w Gdańsku. • Oddziały zlokalizowane są w 5 największych polskich aglomeracjach: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice, Tychy, Zabrze (aglomeracja śląska). • Inne kanały dystrybucyjne to: placówki franczyzowe (ponad 160), pośrednicy finansowi (około 15 000 punktów obsługi klienta), sieć sprzedaży ratalnej (około 7 000 sklepów), sieć Tesco Finanse i eBankowość.
  • 5. OFERTA ŚREDNIOZAMOŻNI KLIENCI INDYWIDUALNI MIKRO I MAŁE PRZEDSIĘBIORSTWA OSOBY PROWADZĄCE INDYWIDUALNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ  PRODUKTY DLA FIRM MIKRO  PRODUKTY DEPOZYTOWE I INWESTYCYJNE  PLATFORMA E-BANKINGOWA I MOBILNAMOCNE STRONY
  • 6. System eRecruiter i Koalicja na rzecz przyjaznej rekrutacji
  • 7. System eRecruiter wdrożyliśmy w celu: Uporządkowania i centralizacji rekrutacji w obliczu wzrostu liczby procesów rekrutacyjnych (intensywny rozwój Banku). Uzyskania możliwości szybkiej publikacji ofert pracy w kilku miejscach jednocześnie. Zwiększenia efektywności w zarządzaniu aplikacjami i selekcji Kandydatów. Usprawnienia komunikacji z Kandydatami i wygenerowania oszczędności czasu w tym zakresie. Zwiększenia bezpieczeństwa danych Kandydatów i minimalizacji ryzyka w zakresie ochrony danych osobowych.
  • 8. Przystąpiliśmy do Koalicji, ponieważ: Przywiązujemy szczególną wagę do standardów rekrutacji. Zdajemy sobie sprawę z wagi informacji zwrotnej w procesie rekrutacyjnym. Szanujemy kandydatów na wszystkich etapach rekrutacji. Chcemy promować dobre praktyki w zakresie rekrutacji na polskim rynku pracy, na bieżąco podnosimy swoje kwalifikacje. Wartości Koalicji wpisują się w nasze wyobrażenie o wizerunku wartościowego pracodawcy i profesjonalnego rekrutera.
  • 9. Promocja zasad przyjaznej rekrutacji w Meritum Banku i jego otoczeniu
  • 10. Promocja wśród Kandydatów Zakładka Kariera na stronie Banku, informacje o zasadach przyjaznej rekrtuacji i opisujące szczegółowo proces rekrutacyjny (poradnik). Bieżące działania komunikacyjne w mediach społecznościowych: Facebook, GoldenLine, LinekdIn. Blog o oszczędzaniu: przygotowujemy posta na temat przyjaznej rekrutacji – oszczędzaniu nerwów, czasu i pieniędzy Kandydatów. W kontakcie telefonicznym z kandydatami, informujemy o tym w jaki sposób należy przygotować się do udziału w procesie, zapraszamy do lektury poradników na stronie www.
  • 11. Promocja wśród pracowników Skoordynowana akcja e-mailingowa, informująca o przystąpieniu do Koalicji oraz przedstawiająca wyznawane przez nas zasady przyjaznej rekrutacji. Plakaty dotyczące zasad przyjaznej rekrutacji. Dodatkowy e-mailing do kierowników liniowych, tłumaczący wagę wysokich standardów w rekrutacji i zawierający treści poradnikowe dotyczący stosowania zasad przyjaznej rekrutacji w praktyce. Szkolenia dla kierowników liniowych.
  • 13. Przyjazna strona „Kariera” Szczegółowe przedstawienie wszystkich etapów procesu rekrutacyjnego.
  • 14. Poradnik Kandydata, zawierający praktyczne wskazówki ułatwiające przygotowanie się do procesu rekrutacyjnego
  • 15. Relacje z kandydatami odrzuconymi i budowanie bazy kandydatów
  • 16. Utrzymanie standardów komunikacji Zastosowanie kompletnego cyklu komunikacji z kandydatem. Udzielenie informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji wszystkim kandydatom odrzuconym na każdym etapie procesu. Dostosowanie narzędzia komunikacji do stopnia zaangażowania kandydata w proces, tj. kandydat odrzucony po CV – wiadomość e-mail, kandydat odrzucony po spotkaniu – kontakt telefoniczny. W przypadku rekrutacji z wykorzystaniem AC, możliwość konsultacji wyniku rekrutacji kandydata z pracownikiem HR.
  • 17. Budowanie bazy kandydatów Uzyskanie zgody kandydata na ponowne wykorzystanie aplikacji w przyszłych projektach rekrutacyjnych. Bieżące tagowanie aplikacji, zamieszczanie notatek. Rzetelna selekcja aplikacji oraz prowadzenie ewidencji procesów rekrutacyjnych w eRecruiterze.
  • 18. Dziękujemy za uwagę Departament ds. Personalnych Meritum Bank ICB S.A. 2014