SlideShare a Scribd company logo
1 of 18
Download to read offline
Podsumowanie
10 miesięcy działań Koalicji
09.04.2014 Drugie spotkanie Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Organizator
Koalicja w liczbach
51
zaineresowanych
dołączeniem
do akcji
44
publikacje
w mediach
10
miesięcy
działalności
Koalicji
86
członków Koalicji
22
case studies
Koalicjantów
Narzędzia komunikacji
I. Strona internetowa PrzyjaznaRekrutacja.pl
1. Kodeks Dobrych Praktyk
2. Podręcznik „Jak rekrutować przyjaźnie?”
3. Centrum wiedzy
4. Blog
II. Comiesięczny newsletter do członków
Koalicji
III. Profil eRecruitera na Facebooku
IV. Filmy promujące przyjazną rekrutację na
Youtube
• „Przyjazna Rekrutacja”
• „Czym jest Candidate Experience”
https://www.youtube.com/watch?v=XdrSN_80EsE
https://www.youtube.com/watch?v=pjuAznioW_0
V. E-book o Candidate Experience
VI. Badanie i raport Candidate Experience
VII. Imprezy branżowe (Wyzwania HR,
HRcamp, Kongres Kadry)
VIII. Koalicja w mediach:
• 8 publikacji w kluczowych mediach drukowanych,
docierających do specjalistów HR
(Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Personel + Zarządzanie)
• 36 publikacji w Internecie
(m.in. PulsHR.pl, HRstandard.pl, kampaniespoleczne.pl,
Proto.pl, Candidateexperience.pl)
• 4 patronów medialnych
(HRstandard.pl, Personel i Zarządzanie, PRoto.pl, employer-
branding.pl)
I spotkanie członków
Koalicji
Nowy punkt w Kodeksie
Nowa funkcja w serwisie Pracuj.pl
Wysłanie aplikacji
Mail z dokumentami
do rekrutującego
Dostarczenie aplikacji
Mail 1 do Kandydata
Aplikacja
dostarczona
Otwarcie maila z aplikacją
Mail 2 do Kandydata
Wiadomość otwarta
przez rekrutującego
I w Polsce Badanie
Candidate Experience
I badanie w Polsce na temat
Candidate Experience
W badaniu wzięło udział:
• ponad 3 000
kandydatów
• 550 HR-owców
Raport z badania
Candidate Experience
„Kandydaci wymagający,
pracodawcy za mało
przyjaźni”
500
raportów drukowanych
350
pobrań raportu on-line
Plany
 Tydzień z Candidate Experience w Centrum Kariery Pracuj.pl –
komunikacja idei przyjaznej rekrutacji do kandydatów
(19-25.05.2014)
 II edycja badania i raportu na temat Candidate Experience
 Wystąpienie podczas Kongresu Kadry „Rekrutacyjne SPA,
czyli jak zadbać o pozytywne doświadczenia kandydatów”
nawiązujące do przyjaznej rekrutacji
(7-8.05.2014)
 Nowe case studies na stronie Koalicji
 Działania zachęcające Koalicjantów do informowania
o przyjaznej rekrutacji w zakładkach kariera i materiałach do
kandydatów
 Dotarcie z ideą Koalicji do organizacji zrzeszających
pracodawców
 Aranżacja wystąpień członków Koalicji w mediach

More Related Content

Similar to Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji | Podsumowanie działań

Scenariusz szkolenia "Nowe technologie w fundraisingu NGO"
Scenariusz szkolenia "Nowe technologie w fundraisingu NGO"Scenariusz szkolenia "Nowe technologie w fundraisingu NGO"
Scenariusz szkolenia "Nowe technologie w fundraisingu NGO"technologieorgpl
 
Dietetyk 321[11] z4.01_u
Dietetyk 321[11] z4.01_uDietetyk 321[11] z4.01_u
Dietetyk 321[11] z4.01_ugemix gemix
 
Scalone dokumenty (43)
Scalone dokumenty (43)Scalone dokumenty (43)
Scalone dokumenty (43)gemix gemix
 
Oferta Social Media Academy 2016
Oferta Social Media Academy 2016 Oferta Social Media Academy 2016
Oferta Social Media Academy 2016 Krystian Dryniak
 
e-CME: co mobilizuje lekarzy do udziału w e-szkoleniach
e-CME: co mobilizuje lekarzy  do udziału w e-szkoleniache-CME: co mobilizuje lekarzy  do udziału w e-szkoleniach
e-CME: co mobilizuje lekarzy do udziału w e-szkoleniachMedforum
 
Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia grudzień 2014
Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia grudzień 2014Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia grudzień 2014
Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia grudzień 2014Konrad Frontczak
 
Program Diploma in Professional Marketing - dm35 warszawa - materiał skrócony
Program Diploma in Professional Marketing - dm35 warszawa - materiał skróconyProgram Diploma in Professional Marketing - dm35 warszawa - materiał skrócony
Program Diploma in Professional Marketing - dm35 warszawa - materiał skróconyquestus_polska
 
TROPletter - listopad 2012 - Wyzwania współczesnego trenera
TROPletter - listopad 2012 - Wyzwania współczesnego treneraTROPletter - listopad 2012 - Wyzwania współczesnego trenera
TROPletter - listopad 2012 - Wyzwania współczesnego treneraGrupa Trop
 
Iga Grzegrzółka - BIC Summer Start - Wnioski z letniego akceleratora startupów
Iga Grzegrzółka - BIC Summer Start - Wnioski z letniego akceleratora startupówIga Grzegrzółka - BIC Summer Start - Wnioski z letniego akceleratora startupów
Iga Grzegrzółka - BIC Summer Start - Wnioski z letniego akceleratora startupówEastCamp Białystok
 
Spotkanie 29 10 2008
Spotkanie 29 10 2008Spotkanie 29 10 2008
Spotkanie 29 10 2008arps
 
Malopolska siec ngo prezentacja
Malopolska siec ngo prezentacjaMalopolska siec ngo prezentacja
Malopolska siec ngo prezentacjaMonika Dąbrowska
 
Robotic process automation
Robotic process automationRobotic process automation
Robotic process automationPiotrKozak10
 
W jaki sposób budować społeczność wokół marki
W jaki sposób budować społeczność wokół marki W jaki sposób budować społeczność wokół marki
W jaki sposób budować społeczność wokół marki Come Creations Group
 
Co można robić w Mensie Polskiej?
Co można robić w Mensie Polskiej?Co można robić w Mensie Polskiej?
Co można robić w Mensie Polskiej?Piotr Piotrowski
 
Rozwiązania wspierające rekrutację w Empik - WyzwaniaHR | listopad 2010 |
Rozwiązania wspierające rekrutację w Empik - WyzwaniaHR | listopad 2010 |Rozwiązania wspierające rekrutację w Empik - WyzwaniaHR | listopad 2010 |
Rozwiązania wspierające rekrutację w Empik - WyzwaniaHR | listopad 2010 |MarcinSienczyk
 
Reaktor Opinii - panel badawczy Instytutu Badań Pollster
Reaktor Opinii - panel badawczy Instytutu Badań PollsterReaktor Opinii - panel badawczy Instytutu Badań Pollster
Reaktor Opinii - panel badawczy Instytutu Badań PollsterInstytut Badań Pollster
 

Similar to Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji | Podsumowanie działań (20)

Scenariusz szkolenia "Nowe technologie w fundraisingu NGO"
Scenariusz szkolenia "Nowe technologie w fundraisingu NGO"Scenariusz szkolenia "Nowe technologie w fundraisingu NGO"
Scenariusz szkolenia "Nowe technologie w fundraisingu NGO"
 
Dietetyk 321[11] z4.01_u
Dietetyk 321[11] z4.01_uDietetyk 321[11] z4.01_u
Dietetyk 321[11] z4.01_u
 
Scalone dokumenty (43)
Scalone dokumenty (43)Scalone dokumenty (43)
Scalone dokumenty (43)
 
Oferta Social Media Academy 2016
Oferta Social Media Academy 2016 Oferta Social Media Academy 2016
Oferta Social Media Academy 2016
 
e-CME: co mobilizuje lekarzy do udziału w e-szkoleniach
e-CME: co mobilizuje lekarzy  do udziału w e-szkoleniache-CME: co mobilizuje lekarzy  do udziału w e-szkoleniach
e-CME: co mobilizuje lekarzy do udziału w e-szkoleniach
 
Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia grudzień 2014
Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia grudzień 2014Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia grudzień 2014
Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia grudzień 2014
 
Program Diploma in Professional Marketing - dm35 warszawa - materiał skrócony
Program Diploma in Professional Marketing - dm35 warszawa - materiał skróconyProgram Diploma in Professional Marketing - dm35 warszawa - materiał skrócony
Program Diploma in Professional Marketing - dm35 warszawa - materiał skrócony
 
TROPletter - listopad 2012 - Wyzwania współczesnego trenera
TROPletter - listopad 2012 - Wyzwania współczesnego treneraTROPletter - listopad 2012 - Wyzwania współczesnego trenera
TROPletter - listopad 2012 - Wyzwania współczesnego trenera
 
Iga Grzegrzółka - BIC Summer Start - Wnioski z letniego akceleratora startupów
Iga Grzegrzółka - BIC Summer Start - Wnioski z letniego akceleratora startupówIga Grzegrzółka - BIC Summer Start - Wnioski z letniego akceleratora startupów
Iga Grzegrzółka - BIC Summer Start - Wnioski z letniego akceleratora startupów
 
Spotkanie 29 10 2008
Spotkanie 29 10 2008Spotkanie 29 10 2008
Spotkanie 29 10 2008
 
Malopolska siec ngo prezentacja
Malopolska siec ngo prezentacjaMalopolska siec ngo prezentacja
Malopolska siec ngo prezentacja
 
Robotic process automation
Robotic process automationRobotic process automation
Robotic process automation
 
Oferta Social Media Academy
Oferta Social Media Academy Oferta Social Media Academy
Oferta Social Media Academy
 
W jaki sposób budować społeczność wokół marki
W jaki sposób budować społeczność wokół marki W jaki sposób budować społeczność wokół marki
W jaki sposób budować społeczność wokół marki
 
Co można robić w Mensie Polskiej?
Co można robić w Mensie Polskiej?Co można robić w Mensie Polskiej?
Co można robić w Mensie Polskiej?
 
Rezultaty projektów jako źródła informacji
Rezultaty projektów jako źródła informacjiRezultaty projektów jako źródła informacji
Rezultaty projektów jako źródła informacji
 
Rozwiązania wspierające rekrutację w Empik - WyzwaniaHR | listopad 2010 |
Rozwiązania wspierające rekrutację w Empik - WyzwaniaHR | listopad 2010 |Rozwiązania wspierające rekrutację w Empik - WyzwaniaHR | listopad 2010 |
Rozwiązania wspierające rekrutację w Empik - WyzwaniaHR | listopad 2010 |
 
2
22
2
 
Reaktor Opinii - panel badawczy Instytutu Badań Pollster
Reaktor Opinii - panel badawczy Instytutu Badań PollsterReaktor Opinii - panel badawczy Instytutu Badań Pollster
Reaktor Opinii - panel badawczy Instytutu Badań Pollster
 
O profesjonalną promocję wyrazisty wizerunek inteligentny marketing
O profesjonalną promocję wyrazisty wizerunek   inteligentny marketingO profesjonalną promocję wyrazisty wizerunek   inteligentny marketing
O profesjonalną promocję wyrazisty wizerunek inteligentny marketing
 

More from eRecruitment Solutions

7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzowaćeRecruitment Solutions
 
Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
Raport z badania "Efektywność rekrutacji" Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
Raport z badania "Efektywność rekrutacji" eRecruitment Solutions
 
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?eRecruitment Solutions
 
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych onlineeRecruitment Solutions
 
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiterPremiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruitereRecruitment Solutions
 
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?eRecruitment Solutions
 
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?eRecruitment Solutions
 
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami? Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami? eRecruitment Solutions
 
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruitereRecruitment Solutions
 
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...eRecruitment Solutions
 
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.eRecruitment Solutions
 
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?eRecruitment Solutions
 
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017eRecruitment Solutions
 
eRecruiter - historia pewnego kandydata
eRecruiter - historia pewnego kandydata eRecruiter - historia pewnego kandydata
eRecruiter - historia pewnego kandydata eRecruitment Solutions
 
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatóweRecruitment Solutions
 
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizowaćHRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizowaćeRecruitment Solutions
 
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study KazarJak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study KazareRecruitment Solutions
 
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?eRecruitment Solutions
 
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?eRecruitment Solutions
 

More from eRecruitment Solutions (20)

7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
7 wiadomości do kandydatów, które możesz zautomatyzować
 
Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
Raport z badania "Efektywność rekrutacji" Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
Raport z badania "Efektywność rekrutacji"
 
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
Jak wdrożyć system rekrutacyjny w organizacji?
 
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
10 rzeczy, o których musisz pamiętać w rozmowach rekrutacyjnych online
 
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiterPremiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
Premiera Raportu Candidate Experience w Polsce 2019 eRecruiter
 
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
 
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
Jak zredukować odwoływanie spotkań rekrutacyjnych?
 
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami? Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
Jak komunikować się ze wszystkimi kandydatami?
 
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
5 wskazówek jak "randkować" z kandydatem od eRecruiter
 
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
Przetestuj swój system rekrutacyjny pod kątem bezpieczeństwa i RODO - Praktyc...
 
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
Jak zaprojektować komunikację z kandydatami w firmie. Case Study igus sp. z o.o.
 
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
Spotkania rekrutacyjne. Czego oczekują kandydaci?
 
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
Premiera wyników badania Candidate Experience 2017
 
eRecruiter - historia pewnego kandydata
eRecruiter - historia pewnego kandydata eRecruiter - historia pewnego kandydata
eRecruiter - historia pewnego kandydata
 
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
5 sposobów, jak zdobyć serca kandydatów
 
Abc konfiguracja etapów własnych
Abc konfiguracja etapów własnychAbc konfiguracja etapów własnych
Abc konfiguracja etapów własnych
 
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizowaćHRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
HRcamp 2016: Okiem praktyka. 3 obszary rekrutacji, które warto przeanalizować
 
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study KazarJak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
Jak w krótkim czasie zbudować sieć sprzedaży? Case study Kazar
 
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
Jak efektywnie rekrutować z biznesem?
 
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
Jak skrócic czas trwania projektów rekrutacyjnych?
 

Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji | Podsumowanie działań

  • 1. Podsumowanie 10 miesięcy działań Koalicji 09.04.2014 Drugie spotkanie Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji Organizator
  • 5. I. Strona internetowa PrzyjaznaRekrutacja.pl 1. Kodeks Dobrych Praktyk 2. Podręcznik „Jak rekrutować przyjaźnie?” 3. Centrum wiedzy 4. Blog II. Comiesięczny newsletter do członków Koalicji III. Profil eRecruitera na Facebooku
  • 6. IV. Filmy promujące przyjazną rekrutację na Youtube • „Przyjazna Rekrutacja” • „Czym jest Candidate Experience” https://www.youtube.com/watch?v=XdrSN_80EsE https://www.youtube.com/watch?v=pjuAznioW_0
  • 7. V. E-book o Candidate Experience VI. Badanie i raport Candidate Experience VII. Imprezy branżowe (Wyzwania HR, HRcamp, Kongres Kadry)
  • 8. VIII. Koalicja w mediach: • 8 publikacji w kluczowych mediach drukowanych, docierających do specjalistów HR (Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Personel + Zarządzanie) • 36 publikacji w Internecie (m.in. PulsHR.pl, HRstandard.pl, kampaniespoleczne.pl, Proto.pl, Candidateexperience.pl) • 4 patronów medialnych (HRstandard.pl, Personel i Zarządzanie, PRoto.pl, employer- branding.pl)
  • 10.
  • 11. Nowy punkt w Kodeksie
  • 12. Nowa funkcja w serwisie Pracuj.pl Wysłanie aplikacji Mail z dokumentami do rekrutującego Dostarczenie aplikacji Mail 1 do Kandydata Aplikacja dostarczona Otwarcie maila z aplikacją Mail 2 do Kandydata Wiadomość otwarta przez rekrutującego
  • 13. I w Polsce Badanie Candidate Experience
  • 14. I badanie w Polsce na temat Candidate Experience W badaniu wzięło udział: • ponad 3 000 kandydatów • 550 HR-owców
  • 15. Raport z badania Candidate Experience „Kandydaci wymagający, pracodawcy za mało przyjaźni” 500 raportów drukowanych 350 pobrań raportu on-line
  • 16. Plany
  • 17.  Tydzień z Candidate Experience w Centrum Kariery Pracuj.pl – komunikacja idei przyjaznej rekrutacji do kandydatów (19-25.05.2014)  II edycja badania i raportu na temat Candidate Experience  Wystąpienie podczas Kongresu Kadry „Rekrutacyjne SPA, czyli jak zadbać o pozytywne doświadczenia kandydatów” nawiązujące do przyjaznej rekrutacji (7-8.05.2014)
  • 18.  Nowe case studies na stronie Koalicji  Działania zachęcające Koalicjantów do informowania o przyjaznej rekrutacji w zakładkach kariera i materiałach do kandydatów  Dotarcie z ideą Koalicji do organizacji zrzeszających pracodawców  Aranżacja wystąpień członków Koalicji w mediach